Nesfârșitul nimic


Înăuntrul și în jurul meu plutește nemișcarea. Se sprijină pe umerii mei, mă obosește și-mi oferă o senzație mincinoasă de boală. O simt ca pe o plapumă prea mare și prea grea, căreia nu-i găsesc marginile ce-mi vor permite evadarea. Mă sufocă.

Și stau. Nemișcată.

Sunt acoperită cu totul de vid, ghemuită pe fundul unei păpăstii prea adânci. Mă concentrez pe ritmul monoton al propriei respirații, ca să nu am timp să observ întunericul, tăcerea și nemișcarea.

Brațele mi-au rămas încrucișate pe piept, încă de la prima luptă cu nimicul. Încercam cu toată puterea să-mi împing sufletul înapoi, în timp ce se evapora în nemișcare, sentiment cu sentiment.

L-am pierdut… M-am pierdut.

Și stau…nemișcată. Fără să știu dacă e astăzi sau mâine. Cum poate nimicul să fie atât de greu?

Nu mă doare… Încă nu. Sunt plină de gol.

This entry was posted in Kindly unspoken and tagged , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Nesfârșitul nimic

  1. Mona says:

    Cu timpul amintirile frumoase o să aducă alinare. Până atunci după nimicul ăsta de obicei vine durerea cea mare.

  2. Elfa says:

    ……….. 😦

  3. Adia, vietile adevarate sunt o mare cu valuri. Cat odata esti sus cateodata jos…important este sa stii ca valul urmator vine cu siguranta si vei avea posibilitatea sa te urci pe el.
    Vietile fara valuri…ca un lac…exista si ele, dar sunt mai putin viata si mai mult hibernare.
    Capul sus!

  4. Neamtu' says:

    Adia, nu uita ce dupa fiecare noapte, e zi, inevitabil. Nu exista nici o situatie care sa te faca sa cazi si sa nu te mai poti ridica. Mai ales daca are cine te sustine…

  5. dandelion says:

    This seems to be the season of hollow insides…

  6. Alex`andra says:

    big girls are never down, down >:D<

  7. Sadd says:

    iti sta bine tzapana 🙂

  8. Zamfir POP says:

    Să ai parte de un Paşte Fericit!

  9. Sufletel says:

    M-ai lasat fara cuvinte…..

Leave a Reply

