Viitorul sună prost


Când m-am înscris la facultatea asta am fost ferm convinsă că nici una nu mi s-ar potrivi vreodată mai bine și că o să fiu grozav de bună în meseria mea.Lucrurile se schimbă. Într-un singur an m-am reprofilat de la copii la pușcăriași. Lucrurile se schimbă total.

Am avut de luat un interviu de evaluare cuiva, o persoană despre care știu cât mai puține lucruri și să-l filmez. L-am rugat pe un amic să-mi fie cobai. Încă de când am zis “da” la interfon și l-am auzit sclifosind un “sunt aici pentru interviu” n-am avut nici o presimțire bună.

Pe scurt, am râs ca proștii vreo câteva ore. E greu să pari profesionist când în spatele tău se vede o perniță cu mutră de câine.

Ce să mai zic de faptul că eu abia îmi ziceam numele și el începea să-mi râdă isteric în nas :

– Ahahaha! Să mor io… Când te văd așaa… “Mă numesc …” ahahahaa!

– Păi prefă-te că nu mă cunoști !

– Gata, gata, hai.

– Mă numesc..

– Ahahaahaha!

– Hai măăăă!

– Parcă ești de-ăla din troleu – ajutaaați-mă cu 2 lei, că am 12 frați acasă și stăm toți într-o cameră, ca sarmalele…ahahaha ! Ajutaaaați-mă…cu o TEMĂ ! ahaahaahaa!

Bun, după ce i-au trecut lui prostiile, m-au luat pe mine. Îmi tot imaginam cum aș arăta împărțind bilețele în troleu “Sunt studenta. Donați un interviu.” El, încercând degeaba să mă ajute, când se vedea pe zâmbetul meu tâmp că iar m-am gândit la asta, se răstea printre dinți “nu râde!”. Ei, nu !

Luli, ca să mai bage și ea un băț în roată, se sfătoșea :

– Apăi, dacă zici că nu mai ai frați, sună ca și cum o murit !

Pe când am trecut bine de jumătate și vorbeam amândoi ca niște oameni serioși, fără să ne bufnească râsul, vine vremea să-l întreb despre prietena lui. La care ce credeți că face asta? Își scoate un papuc și-l amenință cu el din spatele camerei !

– Adică ce mă, te întreabă dacă ai o relație serioasă și tu stai pe gânduri ?!

– Păi am lăsat-o să termine, ce “DA”? Să mă bag în seamă peste ea? Direct “DA!” No, ce urât !

– Păi te întreabă dacă vorbești cu mine când ai probleme și tu stai să te gândești ? Ce te tot prefaci atât ? Pentru fufele de după gard? (facultatea lui e chiar lângă a mea!)

El se întoarce spre mine, scandalizat :

– Auzi cum te-o făcut ?! Fufă de după gard !

This entry was posted in Like...stupid happy!, Râzi cu mine and tagged , , , . Bookmark the permalink.

36 Responses to Viitorul sună prost

  1. Mona says:

    It seems nice and funny. Crezi că subiectul ăsta o să aibă mai puţine comment-uri decât precedentul?!
    E ca şi în cărţile de istorie: despre perioadele de pace şi fericire nu scrie nimeni 😛

  2. Neamtu' says:

    Clar, ti-a mers ‘bine’ interviul. Ca de tema numai spun nimic :)))

  3. Hubba Bubba says:

    Ai un remarcabil talent de a scrie, oare de ce n-ai dat mataluta la litere?

    • Adia says:

      pentru ca nu pot scrie la comanda.
      dar multumesc, oricum 🙂

      • theavenger1969 says:

        “Psihologing vorbind” deocamdata ai ales facultatea bine. Intelectul te ajuta, probabil temperamentul iti va pune bete in roate. Numai ca sunt meserii care iti pot schimba sufletul,
        lucru care n-ar trebui sa se intample.Oricum inca nu te-ai “sedimentat”. In acel moment vei castiga ceva dar vei pierde altceva. Sper sa nu te “tunzi scurt” cum ai spus mai demult.
        Continue to write!
        Pentru tine o faci!

      • Mona says:

        Doar nu eşti la sociologie ? Hm….

  4. Adia says:

    doar nu suntem vecine ? hmmmmmmmm……. :p

  5. Adia says:

    sociologie 🙂

  6. theavenger1969 says:

    Continuati! Poate imi (mie) dati de baut amandoua! Tot virtual!

  7. Adia says:

    d ?? ce, hector, ii d??

  8. theavenger1969 says:

    Darlos.

    • Adia says:

      :-o!!! 1969?! cine esti?! te rog!

      • theavenger1969 says:

        Adevarul? Aici il spun intotdeauna. Nu ma cunosti. Nici eu pe tine. Dar am citit tot ce ai scris. Din ce ai scris am aflat de darlos. E suficient. Imi place sufletul tau. Si al monei. Mona nu are blog. L-as fi citit cu placere. Asta e tot. E simplu.

      • Mona says:

        Mulţumesc de apreciere. Am dezvoltat ,,sufletul” cu care m-am născut. Singurele dăţi când sunt nemulţumită de mine e doar atunci când simt furie. Iar furia îmi vine când mă ,,copiază” persoane care au comportamente indezirabile (din pct meu de vedere). Şi atunci îmi bag şi eu picioru’ în ,,Imitaţia e forma cea ma sinceră de admiraţie”. 😛 hahaha

  9. Adia says:

    mona, nu mare lucru, niste profile pe care n-am putut sa le vad ca erau private, da scria undeva ca ai fost la sociologie.

  10. Adia says:

    theavenger1969 de unde si pana unde ti-ai dat seama?? si de unde ai ajuns pe blogul meu?

  11. realbadpisy says:

    de ce te plagi? e fun!!

    • Adia says:

      fun acuma, dar cand chiar tre sa ajut un om si-i rad in nas ca hiena…sa ma vezi tu la coada la somaj :p

  12. Neamtu' says:

    Lasa ca nu ajungi tu chiar sa-i razi omului in ochi. Suntem pro, ce naiba ? :))

  13. dandelion says:

    =))) asta-mi aminteste de “Adica vrei sa zici ca am o problema?!” :)))

  14. ssteliana says:

    =))))))))) OMFG!!

  15. Pavel says:

    Las’ ca-i bine, daca e primul si ai fost cu zambetul pe buze e foarte bine 😀

  16. Sufletel says:

    Psihologie? UBB? colegi? mi se parea ca te-am remarcat de undeva…o fi de acolo?

  17. Adia says:

    aaaaa, abia acum ti-am vazut mailul si mi-am dat seama cine esti :))
    mi se parea absurd ca poti sa recunosti un om fara sa-l fi vazut vreodata, dar acum inteleg :p

  18. Mona says:

    Să înţelegem că acum eşti la etapa cu metode şi tehnici de cercetare, dacă faci interviu? 😉

  19. Pisi says:

    interesant interviul ;))

Leave a Reply

