Bună dimineaţa, te măriţi ?


Sâmbătă dimineaţa dormeam eu liniştită în patul meu de acasă, când, fără nici un preaviz, îmi e invadat visul de două voci feminine. Păi, ce să caute astea aici ? Îmi strică firul acţiunii ! Aşa că mă concentrez pe alungarea lor. Degeaba. Femeile încă mai băteau din gură. Ce naiba, e visul meu, ieşiţi afară ! Aici primesc doar pe cine vreau !

Tot enervându-mă aşa în somn, făcând în toate felurile intrusele, mă gândesc ciudoasă că nici de-ar fi maică-mea cu bunică-mea… Hopa !

Îmi întredeschid un ochi şi mi se pare că le chiar văd pe cele două femei. Îl închid la loc, leneşă. Astea nu se mulţumesc că le visez, vor să am şi halucinaţii cu ele ? Uite, acum am impresia că mă strigă ! Deschid din nou un ochi, mai tare de data asta. O. Vedeam dublu. E doar o femeie şi un telefon pe hands free. Ce păcat că nu pot să vorbesc întrerupt şi să le spun că n-am semnal !

M: – Auzi, tocmai vorbeam de nunta lui X.

– …..

M: – Ai auzit ?

– Hîîîm?

M: – Că vorbeam de nunta lui X.

– Îhhîm…

M: – Ne gândeam oare câţi bani să-i punem.

B: – Păi, trebuie destul de mulţi, că nu-i ca şi cum te duci la oarecare… Oricum, şi el ti-a veni înapoi la fată…

M (plină de optimism) : – Auzi, tu când te măriţi ?

Eu mi-am deschis şi celălalt ochi şi am fixat-o înspăimântată. Pe când încercam să mă decid dacă să-mi scuip în sân sau să-mi fac cruce cu limba în cerul gurii, intervine o voce categorică :

B: – Peste vreo 3 ani, cam aşa !

Instantaneu, mi-a sărit tot somnul. Îmi venea să sar la ele, pe una să o strâng de gât şi la cealaltă să-i apăs butoane până mă doare în vârful degetelor. Măcar de n-ar ştii că fac mai rău decât Satana în biserică de câte ori vine vorba de măritiş!

– Ia uite domnule ! Mă daţi ca pe oaie la cioban !? Una alege când şi una cu cine ? Măcar la rochie am cuvânt ?

Încercând să o dreagă, îşi îndulceşte vocea ca atunci când eram mică şi căuta să mă împace :

M: – Dar nu te-am întrebat cu cine…te-am întrebat doar când.

– A, deci nu ştiu cu cine, dar ştiu când ?! Dacă are programare la dentist în ziua aia ?

?!?!?!!??!

Auzi acolo, să mă mărit! Eu, care am întotdeauna Hubba Bubba în poşetă, mă uit la H2O pe Jetix, dorm cu ursuleţ şi mi-e frică de întuneric, să mă mărit ! Ia ziceţi voi, cum aş arăta băgându-mă în pat cu soţul meu, purtând aşa ceva ?

This entry was posted in Familie, Râzi cu mine and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

58 Responses to Bună dimineaţa, te măriţi ?

  1. robert says:

    Ai arata foarte bine … mai ales in cele cu Tweety 😉

  2. brontozaurel says:

    hihi, si eu sunt la fel 🙂

  3. spidermonkey93 says:

    ;))
    si eu fac raie cand aud de maritat:))

  4. Mona says:

    Poate au ghicit în cafea… şi au văzut că te măriţi peste 3 ani. S-a mai întâmplat 😛 (Glumeam, nu cred că se ocupă ele cu aşa ceva 😉 )
    Dar acum spune şi tu: nu e mai uşor să se gândească ele că evenimentul este peste 3 ani, decât să se gândească că o să te măriţi peste vreo… 10? 😀
    Sau să-ţi fac o sugestie pentru cea mai bună scuză să-ţi ,,câştigi” puţină amânare când primeşti întrebări de genu: ai făcut 4 ani liceul, 3 ani facutatea, 2 ani maseratul, dup-aia ai nevoie de încă vreo 4 ani să te ocupi de carieră (că doar de ce ai făcut atâta şcoală 😉 ). Iar cei 4 ani de atenţie faţă de ce îţi alegi să profesezi să fie 4 ani cu satisfacţii… nu că în 2 dintre ei ai lucrat chestii care nu ţi-au plăcut.
    Deci după asta o să fie 4 ani în care o să te ocupi doar de soţ şi copii (viitorii nepoţi şi strănepoţi 😉
    Cum ţi se pare ? 😀

  5. Orry says:

    🙂 zic ca nici unui sot nu i-ar strica o papusa langa el!

  6. Sim says:

    Cele cu hello kitty sunt absolut adorabile 😀

  7. cati says:

    eu cred că nu i-ar displace :))

  8. arrowsmaker says:

    Nu dispera!

    De obicei, lucrurile bune vin mai repede… N-o să dureze 3 ani!

    Fii optimistă!

    În mod sigur o să se găsească cineva la serviciu.

    Şi dacă are programare, o puneţi săptămâna următoare.

    Casă de piatră!

    🙂

    • Adia says:

      la serviciu? la inchisoare adica? :))))) o daaaa, gasesc eu pe cineva acolo. asta da sot! la locul lui, nu gluma :))

      • Mona says:

        Asta-i ca în bancu’ ăla: cine sunt cele mai fidele femei? Cele cărunte 😉

      • Mona says:

        Bancul complet:
        Care femei sunt cele mai fidele?
        Blondele? Brunetele? Roşcatele?
        Răspuns: Căruntele

  9. dandelion says:

    cand ne intalnim sa alegem rochia mea de domnisoara de onoare? =))

    • Mona says:

      Touché!
      Ar merge vreo câteva probe… just in case.
      Asta mă face să mă întreb dacă pot veni de naşă… ? Nu de alta, dar atunci măcar să mă grăbesc să fac şi eu nunta odată 😛

    • Adia says:

      stai sa vedem daca e la alegerea noastra, poate au numit deja o vecina ce sa se ocupe de garderoba ta. o fi vreo rochie deaia rooooz, cu crinolona si corset, lunga pana jos si cu un sal peste umeri. poate chiar cu flori aplicate si dantele, multe multe dantele! =)))
      dar hei, tu, ca o domnisoara de onoare buna, nu o sa fi afectata de faptul ca o sa arati ca o piranda palida,nu? :))

  10. Natural says:

    Hehehe, daca ar fi fost o singura voce as fi zis ca e ingerasul din banc 🙂

  11. Adia says:

    mona, eu zic ca primul pas e sa faci tu nunta si sa ma chemi, ca invitata imi place sa fiu 🙂 in plus, abia am motiv sa-mi iau o rochie noua 😀

    • Mona says:

      Acum ne căutăm sală… tulai, cât am mai tras mâţu’ de coadă pe tema asta 😛

      • Adia says:

        chiar serios, aveti de gand? pai, felicitari! vezi la sun garden, a facut acolo o colega si-i supercalifragilistic !

      • Mona says:

        Ai dreptate, e fain, l-am văzut şi noi… din mers 😉
        Suntem în etapa: prospectarea pieţei.
        Cred că-ţi ,,mâzgâlim” blogu’ cu ,,detaliile” astea administrative 😀

  12. adelamaria says:

    Ca sa raspund la intrebarea ta: ai arata sexi :))

  13. Eu cunosc cel putin doua gagici care dorm in de-astea. Cand dorm.

  14. Lucian says:

    si eu spun ca destul de bine 🙂

  15. Sufletel says:

    Nu vreau sa atentez la inocenta ta…asa ca mai bine nu spun…

  16. Miştotică says:

    E bine că ştii când te măriţi. Chiar nu mai contează cu cine. În caz de forţă majoră, îţi găsesc mama şi bunica pe cineva 😆

    • Adia says:

      :-ss ! asta-i mai infricosator decat orice film de groaza!!

      • Miştotică says:

        Păi şi ce-ai vrea? Să rămâi nemăritată? Dacă nu te grăbeşti, s-ar putea să n-ai un cuvânt de spus în alegerea mirelui :mrgreen: .

  17. Sadd says:

    ai arata bine…doar sa nu le porti pe toate odata:))

  18. Hubba Bubba says:

    Aww, ce scumpa esti. Ai hainutze dragutze si si si…o sa te maturizezi tu, dar nu pierde totusi copilul din tine[stiu ca nu o vei face, oricum :P]
    Ma porti mereu cu tine in geanta? Ei asta da compliment :)))))))) :)))))))

  19. dandelion says:

    tu, cred ca ti-am molipsit blogu’… :)))

  20. woaa, alea cu hello kitty sunt awesomness :X

  21. Crin says:

    secsiiiii. Si cred ca n-ar avea nimic impotriva. Dimpotriva. Si-apoi.. how evolved can a man’s brain be. O sa-i place desenele animate.:P

    Glumesc, glumesc, nu sariti, n-am nimic cu barbatii, imi plac barbatii, asa cum is ei…

  22. Crin says:

    placa!* nu place, se pare ca nici eu nu gandeste. Eu carti nu. :))

  23. Alex`andra says:

    eu mă descurc destul de bine, nu văd de ce ţie nu ţi-ar ieşi . . .pasenţa asta :))

  24. excesdesare says:

    :)) si eu cand aud de maritis… tot incerc sa ma obisnuiesc cu ideea, sa mai las “copilaritul” deoparte…

  25. arrowsmaker says:

    Cum mai merge cu pregatirile?

  26. arrowsmaker says:

    Adia, acuma serios… daca intrati in criza de timp si nu gasiti, imi dai un buzz, ca am un prieten care are niste rude prin Nehoiu, si parca zicea ca ar avea aia un baiat bun… Nu are serviciu, dar pe acolo se castiga bani bunicei din altele…

  27. Pisi says:

    pai nu cred ca ai arata bine prea mult cu ele … pe tine … :))

    • Adia says:

      eu inca mai cred ca i-ar fi rusine sa mi le dea jos sau sa ma atinga in vreun fel :)))

      • Pisi says:

        ete fsss … lasa prostiile astea :)) ..
        oricum unchiul meu zicea o vorba ” de ce sa iei tot boul cand ai atata carne la kil (kg)”.. =))

    • Sufletel says:

      @Pisi…uite cum sta de fapt treaba:
      Pentru toti barbatii care au spus “de ce sa cumperi vaca cand poti avea laptele gratis” pt a-si justifica burlacia…..
      un update la zi: astazi 80% din femei sunt impotriva casatoriei. De ce? Au realizat ca nu merita sa cumpere tot porcul pt un carnat mic.

      • Mona says:

        :))) haha, foarte bună poanta. Mai era şi cea cu maşina de spălat… dacă o ştiţi 😉 Doar asta se potriveşte mai bine la temă.

      • Esqvilyn says:

        Placandu-mi in general articolele Adiei, mai dau si eu pe aici. Insa pe alocuri, comentariile ma fac sa bufnesc in ras. Aici de pilda, s-a conturat un cuibusor de misandrie.
        @Sufletel: Era o vorba: “Ai vrut atat de mult sa impresionezi pi***le, incat ai ajuns si tu o pi**a” 😉
        E adevarat, e vulgara exprimarea, insa sunt situatii in care niste cuvinte obscene sunt mai expresive pentru mesaj.
        As putea spune ca e oarecum de inteles ca o astfel de “cugetare” sa vina din partea unei adolescente (na, framantarile varstei, alea, alea), mai putin de inteles ar fi sa vina din partea unei femei trecute de o anumita varsta, dar sa vina din partea cuiva de gen masculin ? WTF ? Te consideri un “carnat mic” ?
        Cat despre Pisi, mai baga ea cate o vorba d-asta pe aici si pe urma plange pe blog ca si-a dorit si ea in viata ceva mai mult decat niste kile de carne si viata nu i-a oferit :))

  28. Adia says:

    :))))))))))
    true, true.

  29. Pisi says:

    stiu =)))) i`am dat dreptate 😀

  30. =)) ce povestire haioasă. Mă amuz copios și după ce am citit-o. E bine că păstrezi copilul din tine. Și lumea se uită la desene animate, poate nu la Jetix… eu sunt cu Carton, spre exemplu. 😀 Iar țoalele din foto sunt tari de tot :)) Dar parcă am zărit și un element care nu face parte din categoria respectivă :))

  31. My7uNa says:

    in 3 ani ai timp sa iti gasesti printu :))

  32. Esk says:

    Stai tu linistita, ca eu am barbat si pijamale roz cu Snoopy :)) Ce treaba are una cu alta?
    Si cand mi-i frica, ma lipesc de el si sforaitul lui ma linisteste =))

  33. Cristi says:

    Nimeni nu sa nascut casatorit. sunt doar pasi in viata. Haioasa povestea, bine aleasa intrebarea. Draguta poza in care iti etalezi inocenta. cute.

  34. casa de piatra :)))

  35. Zon3 says:

    arati foarte bine cu alea 😀

Leave a Reply

