Aproape.


Mă simt exact ca şi căţelul ăsta.

Ştiu că locul meu nu e aici, am o poziţie incomodă şi am obosit de la cât am încercat să scap.

Parcă a venit rândul meu să dau socoteală universului pentru tot ce am făcut până acum, ca să poată decide ce să îmi ofere mai departe.

Îmi şi imaginez cum a deschis dosarul meu şi a început să-mi calculeze mârşăviile, ca să ştie câte să-mi dea înapoi.

Câteva ore mai târziu, epuizat, se ridică de la birou şi-l cu ameţeli şi pierderi temporare de vedere. A ajuns la sfert. Oftează a pagubă şi se gândeşte aşa pătimaş la mine, încât, oriunde aş fi eu, mă împiedec.

Să le ia pe rând şi să mi le întoarcă nu are chef. Să mă omoare i se pare prea blând, prea rapid. De dragul varietăţii, decide să le afle la întâmplare şi să-mi arunce grave consecinţe în cap, de la înălţime.

A deschis dosarul la clasa a noua, când l-am lăsat pe Radu să-mi facă temele la fizică un semestru întreg, iar când a încercat să mă sărute mi-am încleştat dinţii. (“Aşaaa, nenorocito? Lasă că am eu ac de cojocul tău…!”)

De atunci, îmi flutură imposibilul pe sub gene, îmi dă flori şi îmi ia mirosul şi îmi oferă cadouri minunate în ambalaje pe care nu le pot rupe.

Mă face aproape fericită. Aproape.

Vodpod videos no longer available.

This entry was posted in Regrete and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Aproape.

  1. Mona says:

    Care e poziţia incomodă ? 😀
    Şi de ce anume încerci să scapi 😛

  2. Neamtu' says:

    Daca nici o fapta buna nu ramane nepedepsita, imagineaza-ti ce se intampla cu celelalte :)) Universul poate fi atat de crud uneori incat te ia pe tine u ameteala 😛

  3. dandelion says:

    ai citit “Faust” ? zic ca ar merge ca o replica la afirmatia asta…

  4. apropo de faust, ca o mica paralela, incearca si “Jocul cu margele de sticla” a lui Hermann Hesse.

  5. Dulce minunată răzbunare. Riscându-și buză de sus, acum te chinuie bănuindu-ți curiozitatea de copil a unui pachet încă nedesfăcut. Dulce suferință…

  6. snobis says:

    interesant, depinde cat e de gros doarul

  7. Miştotică says:

    http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ :mrgreen:

    PS: Văd că ai revenit la “haina” veche. “Îţi stă” mai bine cu asta 😉

  8. phidas says:

    Catelusul a adormit… 🙂

  9. Alex`andra says:

    taci si`ndura acum :))

  10. vasile9 says:

    cred ca totusi, trebuia sa-l lasi pe radu sa te sarute pana la urma, s-a chinuit prea mult. nu ?:))

Leave a Reply

