La mulţi ani mă !


Cum am putea să nu vă vrem pentru mulţi ani de acum înainte ? Şi de ce nu v-am vrea ?

Vă iubim mă, cu toată ticăloşenia voastră.

Vă iubim pentru că ne place să vă purtăm hainele atunci când suntem triste. Vă iubim pentru că, lângă voi, nu mai avem nevoie de scaun pentru a ajunge la raftul de sus. Pentru că ne căraţi bagajele şi pentru că nu spuneţi ce vă stă pe limbă atunci când întârziem trei ore.

Vă iubim pentru că ne protejaţi inocenţa şi delicateţea de înfricoşătoarea lume a tehnicii, astfel încât să nu auzim niciodată de vulgarităţi precum “drivere”, “interfaţă grafică”, “criptare”, sau mai rău, să ne prindă vreun virus!

Vă iubim pentru că ne înşurubaţi la loc uşa de la dulap după ce am fost prea hotărâte să o închidem şi pentru că ne spuneţi când trebuie să schimbăm uleiul la maşină (dacă nu vă pricepeţi să îl schimbaţi chiar voi).

Vă iubim pentru că de dragul de a vedea puţină piele ne-aţi face masaj oricând ne-am pisici pe lângă voi. Vă iubim tendinţele sinucigaşe atunci când vă luăm cu noi la cumpărături, ne amuză ! Iubim şi faptul că oricâte ne-am cumpăra, avem tot timpul mâinile libere, să căutam şi alte lucruri.

Vă iubim pentru că nu sunteţi nebuni să ne luaţi în serios cuvintele “fii sincer!” imediat după ce  vă întrebăm dacă ne-am îngrăşat.

Vă iubim pentru că nu aţi recunoaşte nici picuraţi cu ceară dacă vă e frică de ceva. Ştim că o faceţi în cinstea orgoliului personal, dar nu contează, ne simţim în siguranţă.

Vă iubim pentru că oricât aţi fi de mari şi tari, n-avem nevoie decât de lacrimi pentru a câştiga orice dispută.

Aşa că vedeţi, lumea noastră ar fi mult mai tristă şi mai complicată fără voi.

Să ne trăiţi !

This entry was posted in Special pentru... and tagged , , , . Bookmark the permalink.

21 Responses to La mulţi ani mă !

  1. robert says:

    Ca bine zici… ma simt vinovat de toate cele pe care le-ai zis.
    Bine ca o mai inmuiasi la sfarsit, ca altfel chiar ajungeam sa cred ca sunt un ticalos 🙂

  2. DinCopilarie says:

    eu nu mint..te-ai ingrasat :))

  3. blue4inna says:

    nu se poate nici cu ei , nici fara ei 🙂

  4. george says:

    dragut..mia placut faza cu sinucidere cand ne luati la cumparaturi.va amuza :))..asta mia zis odata fosta mea.

  5. Marius Moga says:

    He he, imi place cum ai scris 🙂 O sa primiti un raspuns de ziua femeii, next year :))

  6. Haha sfanta naivitate 😀

  7. Multumesc si eu de urare 🙂 Dacă nici o fată nu a acceptat până la tine că e ziua noastră, eu am dăruit flori la cele cu care m-am întânit azi și le-am zis La Mulți Ani! E plin de narcise și liliac.

  8. Alex`andra says:

    hainele lui, haine regale pt mine :X

  9. Leusor says:

    Aaaaa tu ai scris despre barbati . Nu intelegeam despre ceea ce ai scris .

  10. Pavel says:

    Sa traim… bine! 🙂

  11. My7uNa says:

    Sa ne traiasca da sa nu ne mai faca sa suferim :))

  12. Adia says:

    fix asa gandesc si ei, de-aia ne fac :)))

  13. theavenger1969 says:

    Sunt surprins de faptul ca exista ziua barbatilor chiar mai mult am primit si un cadou cu aceasta ocazie, ceea ce ma obliga ca la anul sa fiu mult mai atent (darnic) de ziua femeii.
    Multumesc pentru radiografia perfecta a relatiei atat de complicata care implica cele doua sexe.

  14. Ha ha haaa!
    I love this one!

Leave a Reply

