10 motive de fericire


Dacă mă cunoşti doar din blog, înseamnă că nu ţi-ai petrecut niciodată zeci de minute în şir uitându-te la ceas şi înjurându-mă în gând, în timp ce nu mai vin. Întârziu mereu. Ştiu că-i enervant, ştiu că-i nepoliticos, ştiu că n-am decât de pierdut din asta, dar n-am ce face, e handicapul meu.

Asta am zis aşa, ca să vă daţi seama cât de necaracteristic mi-ar fi fost dacă făceam leapşa asta la timp. O am de la Neamţu, că i-am cerut-o, că altfel, zgârcitul… Badpisi, în necunoştinţă de cauză, mi-a oferit-o din bunătatea inimii ei, nu ca alţii… :p

Aşadar, 10 lucruri care mă fac fericită :

1. Girl talk. Adică discuţiile alea de îi enervează pe bărbaţi, care încep entuziast cu “vai, să vezi…” şi durează câte o juma’ de zi sau noapte. A nu se confunda cu bârfa. Fiecare vorbeşte doar despre persoana ei. Mereu se lasă cu plâns de râs şi atunci ţi-e mai greu să te gândeşti la lucruri triste.

2. Îndrăgosteala. Parcă ai mai mult chef de orice.

3. Muzica în maşină. Cu amândouă geamurile deschise şi mers tare. Mai ales pe ploaie.

4.  … ?

5. Nimicurile neplănuite. Adică atunci când îmi vine să mă dau cu rolele la 3 dimineata şi mă chiar duc şi mă dau.

6. Mirosul de ploaie. Când bate vântul şi picură din când în când cu stropi mari şi ştii că urmează o ploaie hotărâtă, în care să te plimbi. Apoi, mirosul de praf ud.

7. Începutul primăverii.  Primele zile calde, când nu vrei decât să stai cât mai mult afară, să te mângâie soarele, să miroase a pomi înfloriţi şi a iarbă, să citeşti pe o bancă în parc sau pe o pătură în curte şi să speri să nu atragi albine.

8. Prima zăpadă din an. Pur şi simplu magic.

9. Lumina portocalie dinainte de asfinţit. Mai ales lângă cineva drag.

10. Locul meu preferat.



This entry was posted in Lepșe and tagged , , , . Bookmark the permalink.

25 Responses to 10 motive de fericire

  1. robert says:

    Astea da, motive!
    Este un top 10 sau ordinea este aleatorie?

  2. cati says:

    frumos 🙂

  3. Pavel says:

    Prima zapada e magnifica, mersul prin ploaie e frumos. Dar punctul 2 in sens invers, cum e? 😀

  4. Zamfir POP says:

    Îţi doresc să ai în fiecare zi … 11 motive de fericire. Care să fie ce de-al 11-lea: faptul că eşti sănătoasă!!!

  5. dandelion says:

    la cat mai multe motive fericite! :*

  6. Alex`andra says:

    motivu’ 11 ” S-o cunoşti pe Ale” :)))))))))

  7. Ozana says:

    subscriu 1, 5, 6, 7. 😀
    te inteleg perfect! 😀

  8. DianaEmma says:

    5 e chiar superb… am vazut zeci de variante personale ale lepsei asteia… si n-am auzit inca un lucru asa frumos.
    Sa ramai asa… neprevazuta!

  9. Pisi says:

    >:D< cu placere :*:* ..

  10. F.R. says:

    Mi s-a spus ca ne potrivim…sa fie asa oare?

  11. 4. Sentimentul ca esti unica, confirmat de faptul ca nu poti sa faci/scrii nimic dupa reguli.

    Pe ala cred ca l’ai sarit.

  12. Adia says:

    🙂 am, sigur ca am sentimentul ca-s unica. dar nu cred ca doar eu il am.

    • Heh, la tine nici nu ma gandeam ca nu’l ai. Sau ca n’ai fi unica. 🙂

      Doar ca .. “fiecare om” e putin mult. My 2 cents.

      Deja te tin de vorba prea mult. 🙂

    • Aia nu.

      Dar cred ca sunt destui care n-ar putea spune “Eu nu’s cu mult mai diferit ca tine.”
      Adevarul e ca eu cred ca’s multi mai multi la care le e frica sa iasa in fata si sa fie deosebiti decat oameni care chiar o fac.

  13. F.R. says:

    Nu chiar…cineva mai de incredere decat Mama Omida 🙂

  14. F.R. says:

    primul pas a fost facut deja…nu stiu ce o sa se intample in continuare.Oricum nu ti-as spune 🙂

  15. F.R. says:

    Pai “mi s-a spus”…nu inseamna ca e si adevarat. Unde trebuie sa ajungem si de ce sa ne grabim?

Leave a Reply

