Păpuşi cu puţe şi femei cu breton


Astăzi, doar fapte diverse.

Poza asta e făcută la mine la facultate, în amfiteatru.

Vedeţi ceva ciudat la păpuşile astea în afară de faptul că-s îngrozitor de urâte ?

Nu?

Ia uitaţi-vă la gurile lor. Sunt pe atât de penetrabile pe cât par. Să vă mai zic un secret? Nu doar gurile. Au toate orificiile necesare, destul de realist realizate. Femeile zic. Bărbaţii… Bărbaţii-s uite aşa, ca în poza din dreapta.

Ştiu la ce vă gândiţi. “De ce naiba mi-aş lăsa copilul să se joace cu aşa ceva??” sau poate vă întrebaţi daca-s la facultatea de prostituţie, eu ştiu?

De fapt, astea-s păpuşi folosite în consilierea copiilor pe care-i suspectăm că ar fi victime ale abuzului sexual. Sunt tot felul de strategii prin care e mult mai uşor să înţelegi ce s-a întâmplat, astfel încât să nu fie nevoie să-l întrebi direct pe copilul care probabil nici măcar nu întelege ce-i aia şi de ce nu-i bine.

Nu ştiu voi, dar eu n-am mai auzit de aşa ceva până acum şi v-am arătat,aşa… să nu mă mir singură.

Cât despre a doua parte a titlului….E de influenţă tragi-comică.

Aseară pe la 11, mă uitam eu în oglindă aşa…cu ochi piţiponceşti şi mă gândeam “Hmmm…ceva nu-i chiar bine.” M-am răsucit pe toate părţile şi m-am cercetat ca pe duşman. “Părul. Parcă-i prea…prea uniform! Poate dac-ar fi mai scurt în faţă…Da, da, mereu mi-a stat bine aşa !”

Aş vrea să vă pot spune că mi-am făcut programare la coafor. Sau că mi-am dat seama că ar fi o greşeală şi nepreţuitul meu a scăpat teafăr. Sau măcar că a fost o nebunie de o clipă, că am fost posedată de un diavol al autodistrugerii şi că în toate cele 5 secunde am ţipat în mintea mea “opreşte-te!!”

Nu pot să vă spun nimic din toate astea. M-a mâncat în coaste să mă tund eu singură, neaparat şi obligatoriu şi cât mai repede posibil. “Ce, oi fi handicapată, să nu fiu în stare să-mi scurtez un pic şuviţele din faţă??”

Domnul, văzându-mi flacăra turbării în ochi, a avut milă de mine şi mi-a ascuns foarfeca. Vreun sfert de oră am căutat-o bombănind şi în final, ciudoasă, m-am mulţumit cu forfecuţa din trusa din unghii. Domnul o fi zis atunci “Oooo, văd că asta-ai nebună rău! Eu nu mă mai bag, că n-am cu cine. Trimite pe cineva să-i pună foarfeca înapoi în sertar.”

Oameni buni, credeam că am avut grijă de tot ! Şi am avut…doar că nu m-am gândit să las bietul smoc de păr să stea în treaba lui, plin de volum, aşa că am traaaas de el cu mâna stângă, să fie cât mai drept. CRANTZ…CRANTZ…CRANTZ…

Apoi i-am dat drumul. Mi-a tâşnit până deasupra de sprânceană ! Am aruncat arma crimei în chiuvetă.

“DOAMNE FEREŞTE !!”

La care Domnul, resemnat :

“Am încercat, da’  dacă eşti proastă…”

This entry was posted in Perspectiva blondă, Râzi cu mine and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

34 Responses to Păpuşi cu puţe şi femei cu breton

  1. robert says:

    Dovada, vreau dovada… ce a ramas, nu ce ai taiat!

  2. Neamtu' says:

    Bre, copile, la CEAFA trebuia sa faci treaba cu parul, nu in fata :)) Acu’ e musai sa vad cum arati 🙂

  3. Mona says:

    Dacă încă nu aveai, dă rapid fuga şi cumpără-ţi o cordeluţă sau o bandană. Sau poţi să-l prinzi cu ceva agrafă într-o parte.
    Se rezolvă, don’t worry 😉 Dar aş vrea să văd bretonu’ buclucaş :))

    • Adia says:

      am, dar cu bandana si cordeluta nu fac decat sa-l scot si mai tare in evidenta si agrafele mi-s colorate. tre sa iau de-alea negre,gen ace. Bretonu-i deala intr-o parte, slava domnului, altfel chiar eram ca Betty :)) Toata ziua il dau peste cap, sperand ca sta acolo :))

  4. Laura Driha says:

    Hihi, fain scris! ;))

  5. mădalina says:

    sincer…faceam si io din astea…da… in clasa a 2-a cu forfecuta lu mama

  6. Miştotică says:

    Bunică-miu avea o vorbă: “Când te mâncă’n cur, mai bine te scarpini” :mrgreen:

  7. Alex`andra says:

    ^ sau ,mai furmos, ” omu` cand n`are de lucru, isi cauta” :)) te`o impuns Michiduta cu coarnele, asa`ti trebe acum, taci si indura, fata fara par :)))

  8. markbyrd says:

    May GOD Bless!!! Mark

  9. snobis says:

    OCHIUL PE TINE

  10. Basca te paște. Sau poate te duci la vreun coafor să îţi facă o coafură ca a păpușilor din imaginile de mai sus. 🙂 O zi minunată, chiar dacă am râs puțin, scuze, dar a fost amuzantă povestirea, ce să mai zic de titlu.

  11. Noa lasa pisi, ca-ti trece pana te mariti.

    😀

  12. octombrie says:

    :)) lasa. eu m-am dus la coafor. :> si imi prind parul de 2 luni cu agrafe colorate. parca nu mai cresteeeee. 😦
    am un breton buclucas. stiu cum e. 😐

    am vrut sa te intreb de multa vreme. ;)) la ce facultate esti?

  13. dandelion says:

    =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    daca vin prin cluj, asteptam sa-ti creasca suvita sau putem iesi la un girls night?

  14. Lucian says:

    Ca sa combin sectiunile articolului, poate minunatele creatii pot fi utilizate si ca papusi educative pentru viitoarele coafeze? 🙂

  15. Xerxes says:

    :)))) tare Domne Doamne :))) “daca esti proasta …” =)))

  16. dandelion says:

    Brusc m-am speriat!!
    daca bine tin socoteala, si sper sa fiu filo la faza asta si sa ma insel… eu urmez! 😦
    1-Luli s-o tuns singura intr-o noapte cand se simtea inzestrata cu un talent coafuricesc (fara sa aprinda lumina- ca s-o fi gandit ca sperie muza) ca sa iasa mai apoi miorlaindu-se si sa te puna sa “ii repari” podoaba capilara (ce curajoasa o fost fata asta dintotdeauna!!!)

    2-Steliana si-o incurcat peria rotunda de prea multe ori in par, ca dupa 3-4-5 ore de incercari, nervi, plansete,chinuri si torturi fonice pentru vecini, sa se ajunga tot la foarfeca si bineinteles: faimoasa suvita de deasupra fruntii care a indraznit sa ii stea stramb tocmai inainte de intalnire a cunoscut si ea mania foarfecii, iar oglinda s-a amuzat de lacrimile ei dupa intalnire…

    3- Tu, ai aflat ce patesti daca nu asculti avertimentul divin… 😀

    4-eu am vrut sa-mi fac programare la tuns, dar m-am razgandit. Ce ar fi daca as ramane eu outsider, numai de data asta?! :-s

  17. Lili says:

    Hmm, e teafara forfecuta?

  18. cipslim says:

    mno bine ca nu ai gasit ustensile de dentist ca cine stie la ce te mai ducea gandul…

  19. HA HA HA ! Ce obiect bine conturat are păpuşa aia !

  20. thoughtsfromsummer says:

    =)) cred ca prima data cand mi-am tuns breton ala de la coafor a facut acelasi lucru caci bretonul nu trecea de jumatatea fruntii si eu nu aveam unde sa il ascund :))
    din fericire nu mai fac greseala asta
    data viitoare ma duc cu poza si daca nu ma tunde cum vreau va avea de a face cu o alta “pitipoanca” intr-un acces de furie:))

  21. ambre says:

    Ţi-ai tăiat singură bretonul?! Super!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))

  22. paulgabo says:

    ai economisit banii de coafor.Doar e criza, reducem din cheltuieli

  23. Draw For Joy says:

    Si eu am patit cu bretonul la fel o data cand eram grabita si imi era lene sa merg pana la coafor. Am udat bretonul bine de tot, l-am intins si am pus foarfeca in mana cuiva : “hai taie repede ca e simplu”

Leave a Reply

