Ultima tâmpenie a prefixului


Eram toate trei îmbrăcate în pijamale de ceva vreme. Restul casei dormea. Lorelay se uită la mine peste umăr.

– Mai sunt 15 minute din ziua ta. Ce vrei să facem ?

– Nu ştiu…

– Hai, o ultimă tâmpenie a prefixului. Ce ţi-ai dorit întotdeauna să faci ?

Am râs. – Păi, cel mai des se întâmpla să-mi doresc să fug de acasă, ca orice adolescentă ce se respectă.

– Bine, hai !

– Unde ?

– Vedem noi. Fugim de acasă.

– Eşti nebună !

– Hai, că trece timpul ! Vrei să fugi de acasă în calitate de om serios ?

– Bine. Am bătut-o pe Steliana pe spate. – Stinge calculatorul şi hai, fugim de acasă.

– Cum adică ??

– Aşa bine. Nu mai pierde vremea.

– Voi sunteţi duse cu pluta. Staţi să mă schimb.

– Nu te schimba, doar încalţă-te. Amândouă s-au întors spre mine, fixându-mă uimite. Am ridicat din umeri. – Dacă tot e ultima tâmpenie, măcar să fie cât mai tâmpită.

Cinci minute mai târziu, rânjeam toate trei, încântate de cât de silenţioase am reuşit să fim. Dacă ne-ar fi prins, n-ar mai fi fost fugă, ci doar o altă ieşire. A fost unul din momentele în care uiţi că ceva a fost vreodată rău şi te gândeşti că totul are să fie mereu la fel de frumos. Nimic nu mai conta.

– Mă, fetele alea erau în pijamale ???

This entry was posted in amintiri, Momente speciale, Oameni dragi and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

23 Responses to Ultima tâmpenie a prefixului

  1. Deea says:

    Foarte tare! :))) A fost ziua ta? La multi ani! 😀

  2. winton says:

    Lasă că fiecare prefiX vine cu tâmpeniile lui :)).

  3. Adia says:

    Deea, lasa, ca o sa consider ca mi-ai zis pe azi, ca-i marti si m-am nascut martea :p
    Multumesc :*

  4. DianaEmma says:

    Frumoase momente… ar trebui sa le traim toti…

  5. Anitta says:

    Ce poate fi mai frumos?
    Si cum sa nu iti iubesti prietenele care vin intotdeauna cu idei minunate?
    Acum sunt geloasa…

  6. strumfy says:

    foarte fain! o amintire a ultimelor minute din 19 ani pe care n-o sa o uiti!

  7. Pavel says:

    Mai am si eu o luna pana sa-mi schimb prefixul. Eu nu o sa fug de acasa, eu o sa ma urc pe casa 😀

  8. Zamfir POP says:

    Sper să nu te supăr prea tare dacă îţi doresc şi eu tot: La Mulţi Ani cu sănătate!

  9. Esqvilyn says:

    Aaaaaaaa, La Multi Ani ! 😀 … si la mai multe pijamale ! :))

  10. Adia says:

    stati ma ca asta+i o amintire, ziua mea a fost in decembrie, ce tot zic aici?

  11. Esqvilyn says:

    am vazut, dar nu pot pune categoria “amintiri” la comentarii :))

  12. Lili says:

    La multi ani!

  13. ssteliana says:

    Run, run, run away
    No sense of time
    ..

    Run, run, run away
    Lost, lost, lost my mind
    Want you to stay
    Want you to be my prize..

    Imi pare foarte rau!
    te iubesc :*

  14. dandelion says:

    whaaaat? no picture? 😀 macar o Lorelay iescaladand geamul sau o steliana autostopista sau o adia fugind mai mult de entuziasm decat de rusine de vecinii neadormiti?!
    DA MA, ERAU IN PIJAMALE FETELE ALEA!

  15. Alex`andra says:

    pe mine ma incomodeaza un balcon,da` tot i`o coc eu si asta lu` mama. ce, casa aproape i`am ars`o, asa ca sufletu` de ce sa nu i`l mai parjolesc putin asa, de dragul aventurii :)))) ?!

Leave a Reply

