Gata cu puşcăria. Ultimii 3 criminali.


Deocamdată, cel puţin. Am terminat practica de semestru, dar după sesiune, o încep pe cea de vară. Daaa, tot la penitenciar. Păi, dacă-i interesant ! Vă zic, îmi lipseşte complet nevoia, tipic feminină, de telenovele, de la câte văd şi aud acolo.

Dacă am început cuminte, cu nişte violuri, sechestrări şi trafic de persoane, spre final am ţinut-o doar în crime. Trecerea n-a fost uşoară. Prima dată m-am lăsat manipulată mult mai uşor decât mă aşteptam. Îl ascultam pe bărbatul de 50 şi ceva de ani cum îmi zicea “N-am fost eu de vină…M-au atacat pe stradă aşa că i-am înjunghiat.”, eram perfect conştientă de faptul că nici un om întreg la minte nu se plimbă pe stradă cu un cuţit în mână, dar mă uitam în ochii lui înlăcrimaţi şi îmi venea să îl îmbrăţişez. Da, da, ştiu, n-am nevoie de morală. Eram obosită, posomorâtă şi mi se părea că în unele grimase seamănă cu tata atunci când e trist şi nu vrea să îmi dau seama.

Următorul…mi-a povestit calm şi relaxat cum şi-a omorât tatăl în ajunul Crăciunului, apoi l-a aşezat în pat, l-a acoperit cu plapuma şi l-a lăsat să se scurgă de sânge până dimineaţa. Săracul, nu-şi mai aminteşte ce l-a apucat, era beat şi “ştii cum e…” . Mă, sincer, nu prea ştiu, m-am îmbătat şi eu de câteva ori, dar n-am făcut decât să râd ca oaia, din nimic.

Ultimul…a fost cireaşa de pe tort. O matahală de om, înalt, solid şi cu voce de bariton. Singurul care şi-a recunoscut şi fapta şi intenţia şi sentimentele de după. A omorât un coleg de muncă, pentru că nu îl mai suporta şi pentru că “simţea că trebuie să facă asta.” Nici n-ar fi cine ştie ce, dar faptul că l-a ciopârţit cu o ghilotină nu e chiar la ordinea zilei…Oricum, partea mea preferată a fost atunci când mi-a zis “parcă eram fericit să îl văd mort”. Aaa, dar acum e un alt om. Aşa zice el, adică. Da, şi-a găsit chemarea, s-a pocăit şi e aşa de împotriva crimei încât ar interzice şi avorturile, dacă ar putea. Bine, la cele două tentative de suicid nu zăbovesc. Au fost, dar n-a fost destul de hotărât omul încât să aibă grijă să se chiar întâmple.

Interesant, nu ? Cam atât cu aventuri din puşcărie, până în vacanţă, cel puţin.

This entry was posted in viata and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

19 Responses to Gata cu puşcăria. Ultimii 3 criminali.

  1. Pavel says:

    Interesant si inspaimantor. Tu poti scrie o carte numa’ din povestile oamenilor. Si daca o scrii ca pe blog, sa captezi atentia, devii celebra, bre 😛

  2. robert says:

    Ufff…. nici nu stiu: sa rad sau sa plang?!

  3. spidermonkey93 says:

    moa’..eu una..as fi fugit cat ma tineau piciorele la ultima poveste..a fost creepy..

  4. cami says:

    suna interesant tare de tot; daca te tin nervii:-??

  5. Alex`andra says:

    iar eu sunt ciudatica aia mica 😳
    mie mi-a placut de ultimu’, tot respectul meu pt elul in care si-a expus crima, dar a nasolit-o rau la final cand s-a pocait..gata,nu-mi mai place :))

  6. Zamfir POP says:

    S-ar zice că ţi-ai luat vacanţă de la puşcărie?!
    Vacanţă plăcută!

  7. licuriciu says:

    Un fel de Amintiri din Casa Mortilor 😀

  8. Rux says:

    Inspaimantator. Nu inteleg cum sunt asa relaxati si cred ca au facut bine omorand oameni.
    Astia n-au constiinta?

    • cipslim says:

      @Rux hai da-te ca esti penibila.
      Mey, eu pe ala cu alcoolul il inteleg, pe ultimul nu cred ca e bine sa il scoatem in mediu necontrolat. Primul s-ar putea sa aiba dreptate, portul de arma alba in unele cartiere este o necesitate (sau era, ca nu mai stiu).

  9. snobis says:

    Parerea ochiului e ca asemenea povesti ar trebui sa ramana confidentiale, intre interlocutor si cel intervievat.

  10. Rares Morar says:

    Peste sado-maso nu ai dat? D`aia ce isi bat cuie in cap? :))

  11. Zon3 says:

    te rog sa nu lasi blogul asta 🙂 daca ai aduna blogul asta si l-ai tiparii mai mult ca sigur ai face o avere.. 🙂

Leave a Reply

