Midnight madness


Ce faci când ai prea multe de făcut şi prea puţin timp? O pauză ! Bine, ştiu că nu-i logic, dar e vorba de mine, aşa că probabil  nici nu v-aţi aşteptat să fie.

E 4:30 dimineaţa şi la 12 am examen. Teoretic trebuia să fiu gata cu învăţatul pe acum, dar pe la 2 a început cea mai bună prietenă a mea de la facultate să mă bombardeze cu mesaje, ca să intru pe net să vadă dacă am şi eu dorinţe sinucigaşe, pentru că ea una mai are un pas până la a se jertfi în cinstea tribului.

Mare i-a fost dezamăgirea când m-a găsit rânjindu-mă fericită, întrucât îşi dorea în secret să moară şi capra vecinului. Ei, când am văzut-o aşa de stresată, gata să se lase de facultate şi să vândă castraveţi în piaţă, unde în cele mai dificile momente să nu se gândească la nimic mai grav decât reţeta de zacuscă a tantii Margareta, am pus piciorul în prag şi semnul exclamării în căsuţa de messenger.

I-am explicat în paişpe feluri că nu o să reuşească nimic dacă nu se relaxează, iar pentru că ea e partenera mea de făcut de râs în sat, am hotărât că mă schimb îndată din pijamale şi mergem împreună să ne dăm în cărucior în parcare la Iulius Mall. Puţină vreme – 5 minute până mă schimb, 10 până ne întâlnim la jumatea drumului, încă 10 până ajungem şi 20 de făcut pe proastele acolo. Ea, nu şi nu şi nu. Vedeţi, pe mine mă cam refuză lumea la chestii de scurtă durată, pentru că stau o veşnicie să mă piţiponcesc şi întârziu cu neruşinare de fiecare dată. Acum, am promis şi-am jurat că îmbrac primele haine ce le nimeresc în dulap, chiar şi de-ar fi altă pereche de pijamale, mă încalţ şi plec. Nici măcar nu mă piaptăn. A acceptat în sfârşit, cu ameninţarea că dacă îşi bagă mâna în părul meu şi nu-i rămâne acolo, nu mai vorbeşte cu mine în viaţa ei.

Cum să vă zic, pe mine mă îngrozeşte întunericul mai ceva decât pe câinele comunitar ideea de a face baie. Aşa că străduţa aia lăturalnică pe care trebuie să trec, fără nici un bec şi înconjurată de pomi şi tufe, mă bagă în boală. Am impresia că-i locul de întâlnire a tuturor fantomelelor din Cluj, când nu vizitează casa bântuită de la Apahida. Aşa că am trecut pe acolo cât am putut de repede, dar fără să fug. Nu ştiu de ce,  dar când mi-e frică, nu pot să fug. Oricum, am fost aşa de grăbită încât m-am împiedicat de o bordură de mi-am rupt şi papucul şi blugii. Fantomele, vă zic !

Cel puţin a meritat, am înveselit-o pe ameţita asta care altfel şi-ar fi pierdut vremea prin gară, aşteptând un tren sub care să se arunce. Aşa că data viitoare, dacă nu mai reuşesc să o salvez, mă aştept să îşi facă veacul pe strada aia satanică, unde mă speriu de acelaşi bolovan de fiecare dată. Măcar ştiu că am pe cineva de partea mea.

Acum, la învăţat!

PS: Poza e de altă dată, nu de azi.

This entry was posted in Momente speciale, Oameni dragi and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Midnight madness

  1. Pavel says:

    No, cand ma plimbi si pe mine cu caruciorul printr-o parcare de mall? : ))))

    Asa, mai serios orbind, cand esti intr-o pasa proasta, metoda inveselirii si a trecerii peste momentele grele e plimbarea cu un carucior de cumparaturi? Iulius Mall viu :))

  2. turdadealtadata says:

    Plimbarea prin Mall poate fi relaxanta doar daca ai buzunarul plin la intrare. Cam asa vad eu problema.

    • Adia says:

      stai ca n-ai inteles, nu m-am plimbat prin mall, ca nici macar nu era deschis, m-am dat in carucior, prin parcare, noaptea.

  3. ben gosu says:

    Sa ma plimbi si pe mine.

  4. Christine says:

    Adia, scrii atât de frumos încât ţi-am citit blogul pe nerăsuflate. Am să te adaug în blogroll, îmi place mult de tine.
    Te pup, o zi frumoasă să ai…

  5. Pisi says:

    foarte frumos .. si mie imi plac chestiile astea si de multe ori as vrea sa le fac si sa mi se faca ..doar doar imi trec gandurile rele .. sa te astept si pe la mn ? :”>

  6. imaginivechi says:

    Persoanele care vor sa fie plimbate cu cosul prin mall ar trebui primadata sa-si verifice greutatea si volumul…

  7. teonegura says:

    Credeam ca doar prin orasul meu sunt strazi din astea, cu bolovani din paleolitic ca niste capete de Scaraotchi :)) Fain gestul tau, dar cred ca azi iti va fi tare somn:)) Bafta la examene!

  8. Alex`andra says:

    eu am mai vazut poza 8) ( ce privilegiu pe mine,dom`le ! )
    am remarcat si eu zilele trecute ca, spre surprinderea mea,in ultimul timp,sunt foarte impiedicata, hainele ca hainele,da` de`mi bulesc cohelarii mei de politista sexy, am dat`o dracu` rau de tot :)))
    faina ideea cu carucioarele,mi`ar placea , dar parca mai pe gustul meu ar fi intunericul, ma adaptez relativ usor.

Leave a Reply

