M-am mutat


La puţin timp după ce mi-a împlinit blogul un an, am hotarât că-i destul de mare să se mute singur la casa lui. Măcar el, dacă eu nu, nu-i aşa?

Oricum, numele nu se mai potrivea demult. Am ajuns la capăt de “note to self”.

Aşa că oricine mă citea şi mai vrea să mă citească, mă găseşte aici :

http://miss-adia.ro/

This entry was posted in Everyday. Bookmark the permalink.

9 Responses to M-am mutat

  1. Felicitari pentru pasul facut… era si timpul. 🙂

  2. dandelion says:

    inceputuri noi…

  3. Mona says:

    Aha, no bun… mă bucur foarte mult. Deci dai de băut? 😀

  4. Alex`andra says:

    ma duc sa`mi car si eu fotoliul dincolo :))

  5. Da… chiar asa… ar trebui sa dai de baut. 😛

  6. health says:

    dai un chef de casa noua?:))

  7. de multe ori schimbarile sunt benefice… multa bafta!

  8. adidasi says:

    o sa te cautam acolo:)

  9. La Mulți Ani!
    Ești virusată pe site-ul http://miss-adia.ro/.
    Sper să rezolvi problema fără pierderi majore!

Leave a Reply

