See you soon !


Frați români și prieteni unguri !

Eu plec.

În Germania adică, vreo săptămână. Fără telefon, fără internet, fără gânduri triste, doar eu și caprele mele (Steliana, Lorelay și Luli, nu de-alea cu copite, ce behăie – de-alea n-am).

Așa că vă urez de acum sărbători fericite, oameni fericiți în jurul vostru, fericire înăuntrul vostru, ce mai ! Tot ce vă doriți !

Distracție plăcută și…ne vedem!

V-am pupat.

PS: Asta nu e păcăleală de 1 aprilie, chiar plec 🙂

This entry was posted in Everyday and tagged . Bookmark the permalink.

16 Responses to See you soon !

  1. thoughtsfromsummer says:

    Have fun! I will miss Steliana and you. :*

  2. thoughtsfromsummer says:

    Sarbatori fericite si voua !!! :*:*:*

  3. Axel says:

    Ooo..distracţie plăcută cu fetele, şi Sărbători Fericite! 😀

  4. Alex`andra says:

    uuu, norocoaselor, sa va simtiti bine !!

  5. nepoate says:

    Distractie maxima va urez (maxim am spus) si evident Sarbatori Fericite!!!

  6. ionut andrisan says:

    enojoy your holidays

  7. Mona says:

    Tai-tai!
    Sărbători fericite şi sănătate multă.
    Aveţi grijă de voi.
    Aşteptăm să te întorci cu bateriile încărcate 😉

  8. Neamtu' says:

    Vezi ce faci pe acolo. Adica, have fun, voiam sa zic :)) Sarbatori fericite si voua, bre!

  9. Catalin says:

    Well, too bad. I guess certain plans will have to be cancelled. 😀

  10. Ioana says:

    Cand vii din excursie hai in vizita la mine sa-ti revendici blogo-premiul

    :*

  11. Lucian says:

    distractie placuta!

  12. realbadpisy says:

    astept pozici…de acolo.

  13. Vania says:

    A trecut săptămâna…

  14. Zamfir POP says:

    Să nu uiţi să ne anunţi când/dacă te întorci!

  15. Hubba Bubba says:

    Sper sa te distrezi in Germanica 😀

Leave a comment