Fantome.


În prima noapte în care am dormit aici, am lăsat ușa descuiata și am adormit făcându-mi griji la nimereală despre hoți, fantome, violatori, fantome, criminali, șoareci și fantome. Cu toate astea, n-am încuiat pentru că știam că o să vii.

Nu-mi prea plăcea aici, când ieșeam în curtea neîngrijită și-mi făceam mizerie cărând lemne în casă, unde mă chinuiam câte o oră să aprind focul. Odată am fost așa de exasperată, încât mi-am dat foc și la o pereche de mănuși, intenționat. Dar știam că o să vii. Că o să fie cald și curat și-o să te îmbraci cu pijamalele pe care le-am lăsat pe dulăpior și-o să te cuibărești lângă mine în pat, iar eu o să mă trezesc doar o secundă, ca să adorm înapoi, liniștită că ai venit.

Nu-mi plăcea să gătesc în bucătăria asta minusculă, cu podeaua așa de rea încât îmi stăteau oalele înclinate pe aragaz, dar știam că o să vii și-o să mâncăm uitându-ne la un episod, și n-o să-mi spui nimic despre ziua ta, iar eu nici nu o să încerc să te întreb.

Nu-mi plăcea să fac duș în baia asta în care-i întotdeauna frig și unde se fac inundații și de la un simplu spălat pe dinți, dar știam că o să vii și-o să-mi spui că ești prea obosit să faci sex și-o să mă săruți cu gura închisă, înainte să te întorci cu spatele la mine.

Ieri n-ai venit.

Și nu știu când o să mai vii.

This entry was posted in Everyday and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Fantome.

  1. X says:

    i-o fi ajuns si lui 😀

  2. Georgian says:

    din ultimul paragraf se intelege ca nu iti place sexul, iti place sa fii sarutata cu ochii inchisi si sa ti se intoarca spatele….
    imi plac pasajele cu mănuşile şi trezitul pentru o secundă
    şi unei fete ca tine tind să cred că îi place dragostea, nu sexul :). ori,.. mai mult dragostea :):)

  3. Adia says:

    Ai impresia gresita.Imi place si dragostea si sexul, doar ca uneori relatiile se deterioreaza si nu mai ai parte nici de una nici de alta.

Leave a comment