Viol. Se-ntâmplă…


Mi-am reînceput ieri practica, oameni buni. Tot în penitenciar, ca anul trecut, doar că nu în acelaşi. Nu o să insist prea mult pe faptul că m-am rătăcit de 4 ori mergând încolo şi de 3 ori venind înapoi şi că am ajuns la concluzia că pentru mine GPS-ul e o necesitate, nu un moft, ci o să povestesc doar cum a fost.

Spre deosebire de prima dată, acum n-am avut emoţii mai deloc. Nu mi-am uitat numele, n-am stâlcit cuvinte, nu mi-a venit să râd, nu m-am pierdut atunci când am primit răspunsuri neaşteptate şi am fost capabilă de o introducere mult mai bună decât “Ăăăăă, ăăăă….aici ţi-ai făcut tatuajele ?” (Memorabilă primă întrebare pe care să o pui primului deţinut cu care vorbeşti vreodată!)

De data asta am avut de luat interviul de evaluare unui bărbat de 42 de ani, nu foarte fioros. Omul a fost destul de cooperant, n-a refuzat nici o întrebare, deşi avea opţiunea asta, mi-a vorbit calm şi chiar mi-a dat  detalii suplimentare atunci când m-am ferit să cer.  Trecem peste etapele iniţiale, îmi spune despre viaţa lui dinainte să fie să închis, despre familie, despre meseria lui oficială, despre cum a încercat să se sinucidă, spânzurându-se cu propria cămaşă de patul de la etaj chiar după ce a fost arestat şi despre “tovarăşul” lui, care l-a ajutat să iasă din depresie şi cu care “e împreună”  de doi ani. Evident, mi-a fost jenă să-l întreb dacă se referă la acel gen de “împreună”, pentru că dacă l-aş fi întâlnit în afară mi-ar fi părut un homofob convins, dar, 5 ani de închisoare la activ  şi încă 9 de făcut….

Pe la jumătatea discuţiei îl întreb, aparent ca fapt divers, pentru ce e condamnat.

– Viol. O spune aşa de jovial şi nonşalant, de parcă mi-ar fi spus “albaştrii”, vorbind despre ochii soţiei. Apoi, ridicând din umeri, cu un început de zâmbet : se-ntâmplă…

Înainte să mă gândesc ce să răspund, ca să nu sune ca o condamnare şi să nu mai vrea să aibă de a face cu mine, continuă:

– Eu aveam un apartament de care soţia nu ştia şi mai stăteam acolo cu amanta. Ca şi cum aveam două vieţi, înţelegi?

– Înţeleg, dar ce legătură are cu violul ? Aţi violat amanta ? Din moment ce eraţi împreună nu se presupune că era de acord?

– Păi….cum să-ţi zic…amanta nu era tot aceeaşi. Adică…mai stăteau la mine fete până le făceam paşapoarte ca să le trimit dincolo.

Hopa…, lasă încet că zice tot. Viol, auzi…deja era şi proxenetism. Ce să mai, omul proba marfa înainte să o vândă mai departe. Din toată conversaţia noastră, singura dată când s-a pierdut cu firea a fost atunci când l-am întrebat dacă făcea acte fetelor pe numele lor adevărate.

– Da’ ce vrei să zici domniţă, că eu umblu cu falsuri ?

Nu, nu…cum aş îndrăzni să-l acuz de o asemenea monstruozitate? Revenim pe pista corectă şi continuă omul meu povestea:

– O fată mi-a fost  mai dragă, aşa că…a rămas la mine vreo 3 luni. N-a vrut ea la început, dar pe urmă cred că a început să mă iubească…

Pe scurt, omul a sechestrat-o. Într-o seară, au venit pe la el câţiva prieteni, s-au îmbătat şi au bătut-o şi violat-o, toţi. După ce au căzut fiecare prin câte un colţ, răpuşi de băutură, femeia a reuşit să iasă pe balcon, în pielea goală, de unde a sărit în balconul vecinilor de lângă şi ăia au chemat poliţia.

– Da’ eu cred că era supărată pe mine că am dat-o la alţii, că altfel nu mă dădea ea la poliţie…Şi cu nevasta cât scandal am avut ! Îmi zicea “bine mă, nu-i destul că m-ai avut pe mine şi pe amantă, ţi-or trebuit încă 7 pe lângă ?”. Apoi, pe un ton confidenţial: Ea crede că au fost numai 7, sărăcuţa…da’  în ultimii 10 ani au fost şi mai bine de 50…

Asta aşa.., ca să vedeţi cu ce oameni am de a face în fiecare vineri până la vacanţa de vară.

This entry was posted in viata and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

28 Responses to Viol. Se-ntâmplă…

  1. Natural says:

    … acel gel de “împreună” …
    Ai gresit?
    Sau ai gresit “bine”?

    • Adia says:

      daca am scris gresit sau daca am interpretat gresit ? de scris am scris bine, impreuna ca si cuplu, adica. de interpretat…sunt destul de sigura ca si asta-i bine 🙂

  2. LucicX says:

    de fapt era vorba despre “gel”

  3. dandelion says:

    tot flip-flops? :))

    • Adia says:

      :)))) nu vad ce a fost asa gresit sa merg in flip-flops la inchisoare. era vara, era cald! :)))
      oricum, acum am fost mai profi, mi-am luat pantofi si camasa (doar ca era aia gri, in carouri, the bad one :p )

  4. interesante cazuri si interesanta practica

  5. spidermonkey93 says:

    wow…..eu n-as avea curaj sa vorbesc cu un puscarias..nu stiu de ce dar am o fobie :-ss

  6. mădalina says:

    postul tau imi aduce aminte de un film foarte in voga primavara asta si foarte aiurea cu replici facute de ceva retard: “eu cand vreau sa fluier, fluier”

  7. Pavel says:

    Cu niste nebuni. Nu o avea el fata de drac, dar nu prea poti trece cu vederea faptele acestor de animale, doar pentru ca reusesc sa se destainuie cuiva…

    • Adia says:

      nu-i de meseria mea sa trec cu vederea, ca nu-s popa. eu tre sa ma straduiesc sa nu-i strice inchisoarea mai tare decat ii indreapta.

      • Pavel says:

        Ah. Nu te acuz. Iti inteleg rostul tau acolo. Dar zic asa, din a mea gandire.

        Cat despre popa, el trece oare cu vederea? 😛

  8. Mona says:

    Am o cunoştiinţă care e aganjată să ofere asistenţă victimelor traficului de persoane, dar nu numai… Ceea ce am auzit de la ea e partea cealalată a poveştii tale.

  9. Foarte interesantă munca de asistent social, plină de…adrenalină. Închis pentru viol. zici…oare prin ce ţi-a spus nu şi-a dat în vileag şi celelalte preocupări? Sau nu mai contează pentru el…

    • Adia says:

      e deja condamnat pentru toate, doar ca de obicei ei mint la inceput, sau zic doar o parte din ce au facut, ca sa nu ii etichetez eu.

  10. Iulia says:

    Si cam cat timp va sta respectivul dupa gratii pentru asa o fapta care se poate intampla oricui?

  11. Alex`andra says:

    azi ninge, maine ploua . . . se mai intalmpla, stii tu, chestii trestii d`astea obisnuite`n capu` lui :))

  12. snobis says:

    NICIODATA NU SPUNE NICIODATA

  13. Ruxi says:

    Mda. se mai intampla pe naiba. N-o sa inteleg niciodata barbatii care nu-s in stare sa agate o tipa si prefera sa forteze o femeie pentru ca mai apoi sa stea 20 de ani in puscarie. Si aia mi se par putin pentru ceea ce au facut. O femeie ce trece prin asa ceva, psihic, nu-si mai revine niciodata.

    Ce sa zic, mascul feroce, daca a avut peste 50.

    Astora, de violeaza, le-as taia-o si dup-aia le-as da-o s-o manance.

  14. Culian says:

    Violul se mai intampla … e normal. si daca tot suntem la subiect uitati si aici http://videonews.ro/action/viewvideo/46311/Socant-Prins-in-flagrant-in-timp-ce-viola-o-tanara-de-15-ani/
    daca n-ati auzit deja de “stire” sau ce-o fi ea.

  15. Grapefruits says:

    am avut intalnire cu infractori la facultate

    am avut un soc in ziua aia sa aud un om: am fost condamnat pentru crima.

    aveam in fata mea oameni care au luat viata altor oameni si ei cereau drepturi.

  16. doamne…si asa natural pare sa iti fi raspuns la toate acele intrebari.si cel mai grav e ca, din ce ai relatat, nu pare sa nutreasca vreo urma de remuscare.

    apropo, la ce facultate esti, adia?

  17. Elle says:

    nu vreau sa stiu ca ce lucrezi, sau poate da, nu stiu… 🙂

Leave a comment